
Metropolia za pół ceny tradycyjnie odbywa się na przełomie września i października. Wydarzenie jest kontynuacją akcji Bydgoszcz za pół ceny, która zasięgiem obejmuje także gminy wchodzące w skład Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz: Białe Błota, Barcin, Bydgoszcz, Dąbrowę Chełmińską, Dobrcz, Kcynię, Koronowo, Łabiszyn, Mroczę, Nakło, Nową Wieś Wielką, Osielsko, Pruszcz, Rojewo, Sicienko, Solec Kujawski, Szubin oraz Żnin.
- Przez tydzień, od dziś do poniedziałku, blisko 160 przedsiębiorców zaoferuje zniżki na wybrane produkty i usługi mieszkańcom m Metropolii Bydgoszcz. Cieszymy się, że mamy coraz więcej zgłoszeń od przedsiębiorców ale i mieszkańców, którzy czekają ma rabaty. Co nas czeka? 50% rabaty na produkty, usługi, gastronomię. Oferta dotyczy wybranych produktów/usług – wszystkie znajdziecie Państwo na stronie akcji. Do wyboru będą usługi z branży beauty, gastronomii, kultury, zdrowia czy sportu. Naprawdę jest z czego wybierać – mówił podczas spotkania z mediami zastępca prezydenta Łukasz Krupa.
Co roku w akcji uczestniczą firmy z różnych branż. Są wśród nich zarówno punkty działające stacjonarnie, jak i online. Różne są też branże. Promocje będzie można znaleźć m.in. w salonach kosmetycznych, sklepach optycznych, odzieżowych. Zapraszają też instytucje kultury. Nie brakuje restauracji czy kawiarni. Co ważne, są to działalności prowadzone nie tylko na terenie Bydgoszczy, ale także regionu - np. Osielska, Szubina czy Koronowa. Informacje o nich i oferowanych zniżkach można znaleźć na stronie akcji www.zapolceny.metropoliabydgoszcz.pl oraz fanpage’u.
Ze zniżek będzie można korzystać przez tydzień, lecz nie wszędzie. Zgłaszające się firmy i instytucje samodzielnie wybrały termin przeprowadzenia promocji w swoich punktach (min. 3 dni w trakcie całego tygodnia).
- W akcji biorą udział przedstawiciele różnych branż. To nie tylko przedsiębiorcy lokalni ale też ogólnopolskie marki. Jak co roku najliczniejszą branżą jest gastronomia i branża beauty. Na stronie prezentowane są wszystkie oferty, zasady rezerwacji itp. Zachęcam do korzystania ze zniżek i próbowania nowych rzeczy – mówiła Justyna Torzewska z Grupy Enjoy Media.
Organizatorem akcji jest Miasto Bydgoszcz oraz Stowarzyszenie Metropolia Bydgoszcz, a operatorem Grupa Enjoy Media.