logo miasta - trzy kolorowe spichrze
Translate:

Kalendarium imprez

Storytelling - warsztat z Pawłem Tkaczykiem

2018-09-25 09:00
2018-09-25 15:00
Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny
Pozostałe

Trwają zapisy na warsztat pełen angażujących opowieści, dzięki któremu staniecie się prawdziwymi rekinami sprzedaży i skutecznego marketingu. Już 25 września dowiecie się, jak sprzedawać i pozyskiwać nowych klientów za pomocą storytellingu.
Prowadzący:
Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii… i trzeba przyznać, że całkiem nieźle mu to wychodzi. ;) W 2011 roku został uhonorowany nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Jest autorem bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku), „Grywalizacji" (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress) oraz najnowszej „Narratologii”.
Ponadto współpracuje z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”, wykłada na uczelniach biznesowych oraz prowadzi blog o marketingu i sprzedaży.
Gdzie?
Biurowiec IDEA Przestrzeń Biznesu, ul. Bydgoskich Przemysłowców 6 w Bydgoszczy (Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny)
 Sala szkoleniowa (parter)
Kiedy?
25 września 2018 r.
9:00 - 15:00 - warsztat (bilet standard)
15:00 - 16:00 - prywatna konsultacja (bilet premium)
Cena:
do 31.08 - 399 zł + VAT,
1-5.09 - 449 zł + VAT,
 6-10.09 - 599 zł + VAT,
bilet PREMIUM (warsztat + godzinna konsultacja z mentorem) - 1499 zł + VAT
ilość miejsc ograniczona: 22 osoby + jedna wejściówka PREMIUM (warsztat i konsultacja)
Czego dowiecie się podczas warsztatu?
Dlaczego budowanie marki za pomocą historii ma taką moc? O tym, co historie potrafią zrobić z naszym mózgiem.
 Co czyni dobrą historię?
 Fabuła
 Konflikt
 Świat
 Bohaterowie
 Monomit jako punkt wyjścia do budowania fabuły i bohaterów
 Koncepcja monomitu
 Podróż bohatera
 Omówienie dobrych i złych przykładów

 Źródła konfliktu

 Sposoby opowiadania
 Medium
 Cross-media storytelling – marketingowe narzędzie przyszłości
 Przykłady dobrych opowieści marki
 Marka jako archetyp
 Sposoby tworzenia marek przy użyciu metod storytellingowych
 Marketing opowieści – angażowanie konsumentów
 Co nas fascynuje? O sztuce przyciągania uwagi
 Jak kanały marketingowe (social media itp.) wpisują się w marketing opowieści?
 Przykłady w wykonaniu dobrych marek
Pytania i odpowiedzi
W programie przewidziana przerwa kawowa i obiadowa wliczona w cenę biletu. ;)
Prosimy zabrać ze sobą dobry humor… do zobaczenia! :)
Więcej informacji udzielimy telefonicznie 668 244 701 lub w wiadomościach prywatnych.
Sprzedaż biletów: storytellingwbppt.evenea.pl

____________________        
Kalendarz wydarzeń odbywających się w Bydgoszczy miej zawsze pod ręką dzięki aplikacji mobilnej (Android i iOS).         
______________________        
Informacje o wydarzeniach przesyłajcie na adres wydarzenia@visitbydgoszcz.pl         
______________________        
Bydgoskie Centrum Informacji nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zmiany miejsc, godzin i dat wydarzeń

Strona wydarzenia na www.visitbydgoszcz.pl