logo miasta - trzy kolorowe spichrze
Translate:

Raport dobowy Powiat



Bydgoszcz, dnia 3 lipca 2025 r.

RAPORT DOBOWY
o sytuacji na terenie Powiatu Bydgoskiego
za okres od godz. 600 dnia 2 lipca 2025 r. do godz. 600 dnia 3 lipca 2025 r.

I. Nadawca: Gminne Centrum Zarządzania Kryzysowego Koronowo
1.Rodzaj zdarzenia:
02.07.2025 godz.21 Koronowo ul. Sosnowa – pożar trawy, spaleniu uległo około 40 m2 trawy.
2.Sposób załatwienia sprawy: Na miejsce zadysponowano jeden zastęp OSP KSRG Koronowo.

II. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Solec Kujawski
1.Rodzaj zdarzenia:
A) 6 interwencji ogółem, 1 wykroczenie drogowe – kolizja, Gm. Solec Kujawski, 2.07.2025r  – 3.07.2025r B) Plama ropy - Makowiska, skrzyżowanie z DK10 – 2.07.2025R godz. 7:03. C) Plama oleju na jezdni, Solec Kujawski ul. Ks. Skargi 1- 2.07.2025r godz. 21:34.
2.Sposób załatwienia sprawy: A) interwencja patrolu KP Solec Kujawski. B) Wyjazd jednostek OSP Solec Kujawski. C) Wyjazd jednostek OSP Solec Kujawski.
 
III. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Osielsko
1. Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

IV. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Nowa Wieś Wielka
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

V. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Białe Błota
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

VI. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Sicienko
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

VII. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:

VIII. Nadawca: Gminny Punkt Kontaktowy, Gmina Dobrcz
1.Rodzaj zdarzenia:
Brak zdarzeń.
2.Sposób załatwienia sprawy:  

Dyżurny
Bydgoskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego