logo miasta - trzy kolorowe spichrze
Translate:

Marketingowcy będą rozmawiać o trendach w biznesie




W piątek, 22 listopada w Bydgoskim Centrum Targowo-Wystawienniczym odbędzie się konferencja BiznesTrendy2019. Spotkanie będzie okazją do dzielenia się wiedzą w zakresie trendów na rynku. Blikle, Kłosińska oraz bydgoskie spółki – Oponeo i Vivid Games przedstawią najnowsze kierunki, w których podąża rynek.


Podczas trzeciej edycji tej największej konferencji biznesowej w regionie praktycy strategicznego zarządzania i marketingu podzielą się swoją wiedzą w zakresie trendów na rynku. Celem spotkania jest ukazanie najciekawszych trendów we wdrażaniu strategii biznesowych, wynikających z doświadczenia zarówno globalnych, jak i lokalnych przedsiębiorstw. Partnerem wydarzenia jest Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny.

Wśród grona prelegentów pojawią się m.in.: prof. Andrzej Blikle, informatyk, profesor nauk matematycznych, członek Rady Języka Polskiego, pracownik naukowy, specjalista w zakresie matematycznych podstaw informatyki. Dr hab. Katarzyna Kłosińska, polska literaturoznawczyni i eseistka opowie o języku w biznesie. Konferencję poprowadzi aktorka, reżyserka, a zarazem dyrektor artystyczny W-arte! Open Art Space – Roma Gąsiorowska.

W tej edycji BiznesTrendy formuła programu zostanie rozszerzona o zagadnienie e-biznesu. O temacie opowiedzą praktycy z bydgoskiego rynku: Oponeo.pl S.A. i VividGames S.A. Bydgoski Park Przemysłowo-Technologiczny przygotował konkurs dla uczestników z atrakcyjnymi nagrodami. Szczegóły na stoisku wystawienniczym BPP, w pierwszej części spotkania.

Bilety na wydarzenie  na stronie internetowej konferencji:  www.biznestrendy.biz

Program konferencji:
9:00 – Otwarcie konferencji
9:15 – Andrzej Blikle: „Turkusowe firmy i B-Corps w XXI wieku”
9:45 – Katarzyna Kłosińska: „Jak używać języka w biznesie”
10:15 – Jarek Wojczakowski: „Co pomaga, a co przeszkadza gdy tworzysz kolejny biznes”
10:45 – Przerwa
11:15 – Ernest Pujszo: „Przejście biznesu ze skali krajowej na międzynarodową”
11:45 – Roma Gąsiorowska: „Art branding. Perspektywa artystki i przedsiębiorcy”
12:15 – Przerwa
12:45 – Panele tematyczne:
PANEL 1 MARKETINGOWY
1.    Marta Marczak: „Generacja C”
2.    Maciej Tesławski: „Proces projektowania strategii marki”
3.    Adrian Gorzycki: „15 powodów obecności biznesowej na YouTube”
PANEL 2 STRATEGICZNY
1.    Jarosław Ostrowski: “Zarządzanie bezpieczeństwem prawnym”
2.    Marcin Chlebowski: „Trendy w bezpieczeństwie w kontekście biznesowym”
3.    Iwona Frydryszek, Marcin Marzec: „Łamiemy tabu – prawda na temat odpowiedzialności zarządu”
4.    Michał Kreczmar: „Wyzwania transformacji cyfrowej”
14:15 – 14:30 – Podsumowanie
14:30 – 15:00 – Lunch i networking